کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران خبر داد

برگزاری همایش سه روزه نمانام برتر اصناف مازندران در ساری+زمان و مکان

3 ارديبهشت 1396 ساعت 20:56

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از برگزاری اولین همایش سه روزه نما نام ( برند) برتر اصناف مازندران در ساری خبر داد.


به گزارش بلاغ ابراهیم یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار مازند اصناف از برگزاری اولین همایش سه روزه برند برتر اصناف مازندران در ساری خبر داد.

وی افزود: جشنواره نما نام برتر اصناف مازندران از 7 الی 9 اردیبهشت سال‌جاری در تالار قصر ساری واقع در جاده خزرآباد برگزار می‌شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اظهار کرد: این همایش برای نخستین بار در سطح کشور و با پیشگامی مازندران، با معرفی برندهای برتر استان اجرا می‌شود.

یعقوبی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این جشنواره با حضور مدیران استانی، هیئت رییسه اتاق‌های اصناف و اعضای اتحادیه‌های صنفی برگزار می‌شود؛ خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری این همایش، نمایشگاه برندهای برتر استان در 15 غرفه و کارگاه دو روزه آموزشی برای داوطلبان، اصناف و تولیدگنندگان با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

وی در خصوص تعداد و چگونگی انتخاب برندهای برتر استان به خبرنگار ما پاسخ داد: 10 برند برتر استان در راستای سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت که موفق به ایجاد برندهای بومی-منطقه‌ای و توسعه بازار شده‌اند، انتخاب و از آن‌ها تقدیر می‌شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان متذکر شد: بی‌شک رسیدن به یک برند محبوب در بازار، افزایش کیفیت، کمیت، نظارت، بهداشت، استقبال و اعتماد مشتری و ... را به دنبال خواهد داشت.



پایان پیام/


کد مطلب: 285322

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/285322/برگزاری-همایش-سه-روزه-نمانام-برتر-اصناف-مازندران-ساری-زمان-مکان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com