کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار ویژه تنکابن:

ورزش‌های زمستانی در تنکابن، می‌تواند زمینه ساز سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شود

22 فروردين 1396 ساعت 20:12

فرماندار ویژه تنکابن گفت: ورزش‌های زمستانی در این منطقه باوجود ظرفیت دوهزار و سه هزار، می‌تواند زمینه ساز سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شود.


به گزارش بلاغ به نقل از تنکابن24، سیدامیر حسینی‌جو در آیین افتتاح سالن ورزشی روستای نعمت آباد که با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام شد، اظهار کرد: ما در آستانه دو انتخابات برگ قرار دارم یکی انتخابات ملی و دیگری محلی.

وی با اشاره به الگو بودن سیره مولا امیرالمومنین (ع) عنوان کرد: دولت تدبیر و امید نیز در میثاق نامه خود، عدالت و صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده است.

معاون استاندار، شهرستان تنکابن را برخوردار از پتانسیل های بالایی دانست و افزود: انتظار ما این است که ورزشکاران منطقه بتوانند از امکانات مناسبی در عرصه ورزش بهره‌مند شوند.

این مسئوول با بیان اینکه جوانان فعال و پرشور بسیاری با افتخارات استانی، شهرستانی و کشوری در منطقه ما وجود دارد، گفت: با همت و تلاش خود می‌توانیم فضاهای ورزشی را توسعه دهیم.

سید امیرحسینی‌جو احداث سالن تخصصی تکواندو و ورزش‌های رزمی را خواستار شد و اضافه کرد: ورزش‌های زمستانی در این منطقه باوجود ظرفیت دوهزار و سه هزار، می‌تواند زمینه ساز سرمایه گذاری بخش خصوصی شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم شاهد توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر تنکابن در همه زمینه‌ها از جمله ورزشی باشیم.


کد مطلب: 282235

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/282235/ورزش-های-زمستانی-تنکابن-می-تواند-زمینه-ساز-سرمایه-گذاری-بخش-خصوصی-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com