کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاونت اجرایی امور شعب تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد

انجام 105 مورد گشت مشترک از سوی تعزیرات مازندران در طرح نوروزی/گران‌فروشی در صدر تخلفات صنفی

5 فروردين 1396 ساعت 15:14

معاونت اجرایی امور شعب تعزیرات مازندران گفت: از ابتدای اسفند سال 95 و همزمان با آغاز طرح نوروزی تا کنون، 105 مورد بازرسی و گشت مشترک با سازمان‌های ذیربط نظیر سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم‌پزشکی، دامپزشکی و... انجام شد.


به گزارش بلاغ تقی طهماسبی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار مازند اصناف گفت: طرح نوروزی نظارت و بازرسی از بازار در مازندران، از ابتدای اسفند ماه سال 95 آغاز و هم‌اکنون نیز در حال انجام است.
 

وی افزود: طی انجام این طرح تا کنون، 105 مورد بازرسی و گشت مشترک با سازمان‌های ذیربط نظیر سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم‌پزشکی، دامپزشکی و... انجام شد.

معاونت اجرایی امور شعب تعزیرات مازندران خاطرنشان کرد:  از ایتدای اجرای این طرح تاکنون، 83 فقره پرونده به این سازمان ارجاع و 45 پرونده نیز مختومه شد.

طهماسبی در پایان میزان محکومیت متخلفان را 435 میلیون و 664 هزار ریال عنوان و اذعان کرد: عمده تخلفات مشاهده شده در این طرح، گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج‌قیمت و عدم صدور فاکتور می‌باشد.


کد مطلب: 277985

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/277985/انجام-105-مورد-گشت-مشترک-سوی-تعزیرات-مازندران-طرح-نوروزی-گران-فروشی-صدر-تخلفات-صنفی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com