کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار محمودآباد عنوان کرد

ثبت‌نام بیش از ۱۹۰ نفر برای رقابت در انتخابات شوراهای شهر و روستای محمودآباد

4 فروردين 1396 ساعت 21:40

فرماندار محمودآباد از ثبت‌نام بیش از 190 نفر در انتخابات شورا در شهرهای محمودآباد و سرخ‌رود و روستاهای دوبخش مرکزی و سرخ‌رود خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل از آوای شمال، یحیی یوسف‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۹۰ داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان ثبت‌نام کردند.
وی افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو موجب افزایش اقتدار ملّی و امنیت پایدار و ارتقاء سرمایه اجتماعی درجامعه می‌شود که تعداد ۱۴ نفر در شهر محمودآباد و ۶ نفر در شهر سرخ‌رود ثبت‌نام کردند.
فرماندار محمودآباد تصریح کرد: آمار تفکیکی داوطلبان ثبت‌نام شده در شهر و روستاهای محمودآباد به این ترتیب بوده که تعداد ۸۰ داوطلب از روستاهای بخش مرکزی و ۹۰ داوطلب از روستاهای بخش سرخ‌رود در این مرحله ثبت‌نام کردند.
این مسؤول مهم‌ترین سیاست دولت در انتخابات پیش‌رو را برگزاری شفاف و روشن و ایمن و عدالت‌محور همراه با صیانت از آرای مردم در این رویداد مهم ملّی عنوان کرد و ادامه داد: این نگاه دولت سبب حضور حداکثری مردم و بیمه شدن انقلاب می‌شود.
یوسف‌پور با اشاره به نقش به فعالان سیاسی و اجتماعی در مشارکت و آگاهی بخشی به مردم، خاطرنشان کرد: انتخابات صحنه رقابت است و نامزدهای انتخابات و فعالان آن باید از تخریب فاصله بگیرند و از تشویش اذهان عمومی فاصله بگیرند.
وی از فعالیت بیش از ۶۰ گروه در قالب شبکه اجتماعی در شهرستان محمودآباد خبر داد و افزود: در آستانه انتخابات فعالیت‌های شبکه‌های مجازی به منظور پیشگیری از هرگونه جهت بخشی و تشویش اذهان و تخریب افراد رصد می‌شود.
فرماندار محمودآباد در پایان گفت: با توجه به مدت یک هفته‌ای زمان نام‌نویسی کاندیدای انتخابات انتظار می‌رود افراد علاقه‌مند به حضور در انتخابات ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.


کد مطلب: 277833

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/277833/ثبت-نام-بیش-۱۹۰-نفر-رقابت-انتخابات-شوراهای-شهر-روستای-محمودآباد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com