کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه پل‌سفید:

داعش، بیماری سرطان در خاورمیانه است

4 فروردين 1396 ساعت 18:08

امام جمعه پل‌سفید در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: داعش، بیماری سرطان در خاورمیانه است و اروپا در تهدید تروریست‌ها قرار دارد و داعش به دست اجانب به وجود آمد و تروریست اروپا را فرا می‌گیرد.


به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، حجت الاسلام احمد قربانی در اولین خطبه‌های نماز جمعه شهر پل‌سفید در سال 96 اظهار کرد: ارزش‌های انسانی و حقوق بشر دارای ریشه دینی هستند و تقوا تنها ملاک برتری است.

وی افزود: نعمت اسلام، قرآن و رسول اکرم را قدر بدانیم و انسان جاودانه در آخرت است و اعمال انسان محاسبه می‌شود.

امام جمعه پل‌سفید تصریح کرد: فردی که فعالیتی الهی با نیت پاک انجام دهد و علاقه‌ای نداشته باشد که غیر خدا، کسی از آن مطلع باشد، اخلاص است.

قربانی افزود: اخلاص باعث تقوا و رستگاری می‌شود و در محاسبه اعمال قبول می‌شود.

وی به رحلت آیت‌‌الله بروجردی در فروردین 1340 اشاره و خاطر‌نشان کرد: شاگردان آیت‌الله بروجردی همچنان در کشور نور‌افشانی می‌کنند و حجت‌الاسلام رسکتی امام جماعت مسجد جامع پل‌سفید هم از شاگردان آیت‌الله بروجردی هستند.

امام جمعه پل‌سفید با اشاره به وحدت کشور و ایستادگی قوای کشور در برابر تهدیدات دشمنان اظهار کرد: داعش، بیماری سرطان در خاورمیانه است و اروپا در تهدید تروریست‌ها قرار دارد و داعش به دست اجانب به وجود آمد و تروریست اروپا را فرا می‌گیرد.

قربانی در پایان تاکید کرد: افرادی که می‌خواهند شورای‌ شهر شوند باید امین، کار‌دان و در مسیر اقتصاد مقاومتی باشند و کسانی که ثبت‌نام می‌کنند باید تشویق شوند.


کد مطلب: 277800

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/277800/داعش-بیماری-سرطان-خاورمیانه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com