کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت ساری:

استفاده از کالای تولید داخل به یک فرهنگ تبدیل شود

4 فروردين 1396 ساعت 15:30

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه باید استفاده از کالای تولید داخل به یک فرهنگ تبدیل شود، گفت: دولت از طریق تقویت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید سازوکار خرید کالای ایرانی و رونق اشتغال را در جامعه فراهم کند.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در نخستین خطبه‌های نماز جمعه ساری در سال 96 با تبریک سال نو به نمازگزاران مرکز استان اظهار کرد: امیدواریم در سال 96 بتوانیم در ردیف مقربان درگاه الهی و دوستداران واقعی امامان معصوم باشیم.

وی افزود: انسان باید در همه ایام از معصیت و گناه دوری کند تا به درجه واقعی الهی برسد و در آن زمان، همه روزها برای مومن رستگار عید خواهد بود.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه نیکی به کودکان و کمک به مستمندان همواره در تعالیم دینی تبیین شده است، تصریح کرد: انسان مومن باید شناخت واقعی به اهل بیت(ع) و امام زمان(عج) داشته باشد.

قاسمی با بیان اینکه سنت صله رحم و دید و بازدید اقوام و بیماران در نوروز باید بیشتر شود و به همه ایام سال تعمیم داده شود، گفت: انسان با این اقدام سبب درازی عمر برای خود و سلامتی همواره برای اطرافیانش خواهد شد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: اهمیت موضوع تولید و اشتغال برای ایشان به حدی مهم بوده که پیوست پیام سال 95 نوروزی تبدیل به تداوم این نام‌گذاری به همراه تقویت تولید و اشتغال در سال جاری بوده است.

قاسمی با بیان اینکه باید استفاده از کالای تولید داخل در کشور به یک فرهنگ تبدیل شود، افزود: دولت از طریق تقویت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید سازوکار خرید کالای ایرانی و رونق اشتغال را در جامعه فراهم کند.

وی با اعلام اینکه آغاز سال نو توام با ایام قمری و شمسی میمونی شده است، گفت: امیدواریم در ماههای رجب و شعبان که طلیعه رمضان بوده بتوانیم از فیوضات این ماه‌ها استفاده بهینه کنیم.

امام جمعه موقت ساری خواستار حضور در قبور شهدا و مردگان در ایام نوروز شد و افزود: مازندران دلاور خیز و قهرمان پرور همواره مامن امن امامزادگان واجب التعظیم بوده است.

قاسمی با اشاره به ایام نوروز و سفر خیل کثیری از گردشگران و مسافران به مازندران از آنان خواست ضمن رعایت شئونات اسلامی، از دپو و انباشت زباله در اماکن شهرها و روستاهای زیبای مازندران خودداری کنند.


کد مطلب: 277780

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/277780/استفاده-کالای-تولید-داخل-یک-فرهنگ-تبدیل-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com