کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار فریدونکنار خبر داد

استقبال مدیران ادارات فریدونکنار از مسافران نوروزی

29 اسفند 1395 ساعت 7:35

فرماندار فریدونکنار از استقبال مدیران ادارات این شهرستان از مسافران نوروزی در روز نخست عید نوروز خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، حسین منفردی فرماندار فریدونکنار در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: ادارات باید در زمان تعطیلات شیفت کاری خود را رعایت کنند.
 
وی با اشاره به استقبال مدیران ادارت فریدونکنار از مسافران نوروزی، خاطرنشان کرد: مسئولان ادارات فریدونکنار در روز نخست نوروز در میدان ماهی به استقبال مهمانان نورورزی می‌روند.
 
فرماندار فریدونکنار بر لزوم همکاری ادارات با ستاد انتخابات شهرستان تاکید کرد و گفت: در صورت درخواست ستاد انتخابات شهرستان، تمامی ادارات موظف هستند تا تمامی تجهیزات خود را در اختیار آن‌ها قرار دهند.
 
منفردی افزود: هیچ مدیری حق فعالیت انتخاباتی ندارد و لازم است که غیر ساعت اداری هم از تبلیغ کاندیدای انتخاباتی پرهیز شود.
 
وی تاکید کرد: تشویق برای حضور افراد در پای صندوق‌های رای و ارائه شاخص‌ها برای انتخاب صحیح باید از اولویت مسئولان به مردم باشد.
 
وی تصریح کرد: مراکز مردم نهاد حق فعالیت سیاسی را ندارند و در صورت مشاهده بنابر قاون با آن‌ها برخورد می‌شود.
 
فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه تاکنون ۲۶۰ نفر از این شهرستان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند، گفت: کسانی که وعده های کمک دادند باید به این وعده‌ها جامه عمل بپوشانند.
 
منفردی در پایان با تاکید بر مثلث مدیریتی در فریدونکنار خاطرنشان کرد: همکاری امام جمعه و نماینده و فرماندار برای پیشرفت و توسعه در فریدونکنار بیشتر از گذشته می‌شود.


کد مطلب: 276913

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/276913/استقبال-مدیران-ادارات-فریدونکنار-مسافران-نوروزی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com