کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر خبر داد:

آغاز طرح نوروزی نیروی انتظامی با شعار "آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی و نظم اجتماعی"

26 اسفند 1395 ساعت 20:12

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر، خبرداد: طرح نوروزی نیروی انتظامی با شعار "آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی و نظم اجتماعی" از تاریخ 25 اسفند تا 15 فروردین 96 آغاز شده است.


به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، محمدولی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد افتتاح قرارگاه امام علی(ع) اظهار کرد: نیروی انتظامی با حضور 100درصدی نیروها در جهت خدمات‌رسانی به مسافرین عزیز در بحث انتظامی و ترافیک و ایجاد امنیت پایدار آمادگی لازم را دارند.

وی افزود: با رعایت قانون و نظم در بحث ترافیکی و انتظامی در ایام نوروز همکاران ما فعالیت خود را ادامه خواهند داد تا مشکلی برای شهروندان و مسافران بوجود نیاید.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر، بیان کرد: از رانندگان محترم درخواست داریم تا با سعه صدر و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شهروندان و پلیس راه را کمک کنند.

این مسئول با اشاره به طرح نوروزی نیروی انتظامی با شعار "آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی و نظم اجتماعی"، تصریح کرد: از تاریخ 26 اسفند تا 15 فروردین بصورت شبانه روزی همکاران ما در محل‌های مشخص شده مستقر هستند.

مرادی خاطرنشان کرد: علاوه‌بر قرارگاه نوروزی سه ایستگاه پلیس در سه‌راه سوادکوه، میدان امام و میدان طالقانی دایر شده و یک ایستگاه فرهنگی اجتماعی در خیابان مدرس روبه‎روی بیمارستان رازی برپا شده است که آمادگی پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان به شهروندان و مسافران عزیز هستند.


کد مطلب: 276360

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/276360/آغاز-طرح-نوروزی-نیروی-انتظامی-شعار-آرامش-نشاط-بهاری-قانونمندی-نظم-اجتماعی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com