کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر عامل سازمان بهسازی شهرداری آمل:

2 باب واحد تجاری در راستای تعریض بلوار امام رضا(ع) آمل تخریب شد+ عکس

8 اسفند 1395 ساعت 12:50

مدیر عامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری آمل از تخریب 2 باب واحد تجاری در بلوار امام رضا(ع) مبنی بر تعریض این بلوار که تردد وسایل نقلیه را نیز با مشکل مواجه کرده بود، خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل از سفیر هراز، حمیدرضا طاهرنژاد از تخریب 2 باب واحد تجاری در بلوار امام رضا(ع) مبنی بر تعریض این بلوار توسط سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری آمل خبر داد و گفت: این واحدهای تجاری که در نبش رضوان 47 بلوار امام رضا_ع) واقع بود، تردد وسایل نقلیه را نیز با مشکل مواجه کرده بود که در مجموع با 135 متر مربع عرصه و 200 متر اعیان تخریب شد.

 

 

مدیر عامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری آمل با اشاره به شناسایی بسیاری از لکه‌های ترافیکی محلات تصریح کرد: تملک املاک طبق توافق مالکان و بر حسب اولویت‌های منطبق بر اعتبارات مالی و برنامه انجام می‌شود.

 

 

وی با بیان اینکه سازمان بهسازی و نوسازی بر طبق توانایی که دارد بار دیگر برای انجام تعریض بلوار امام رضا(ع) اعلام آمادگی می‌کند، یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهر برای تعریض بلوار امام رضا(ع) و مشارکت مردم و سرمایه گذاران شاهد اتفاقات خوبی در توسعه این بلوار هستیم.

 


کد مطلب: 271449

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/271449/2-باب-واحد-تجاری-راستای-تعریض-بلوار-امام-رضا-ع-آمل-تخریب-عکس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com