BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بلاغ نیوز - دستجردی: جبهه مردمی نیروهای انقلاب 1600 نماینده استانی دارد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستجردی: جبهه مردمی نیروهای انقلاب 1600 نماینده استانی دارد

فارس , 5 اسفند 1395 ساعت 11:13

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب از حضور ۱۶۰۰ نفر نماینده استانی در این خبر داد و در ادامه گفت: 27 قشر را در کشور شناسایی کردیم.


به گزارش بلاغ، مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز پنجشنبه پنجم اسفند در نشست مجمع ملی این جبهه که در مجموعه شهر آفتاب تهران برگزار شد، گفت: ما پیام رهبر انقلاب را شنیدم، آنچه می‌بینیم باید تغییر کند و این جز با حضور مردم که هر روز به حواشی کشانده میشوند، ممکن نیست.

 
وی با اشاره به این که شاهد مشکلات اقتصادی و رکورد بی سابقه و مشکلات و آسیب های شدید اجتماعی هستیم که راه حلی برای آن اندیشیده نمی شود، اظهار داشت: ما می‌خواهیم تمرکزگرایی حذف شود تا نیروهای مردمی و انقلابی حضور پیدا کنند.
 
دستجردی از حضور 1600 نفر نماینده استانی در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد و در ادامه گفت: 27 قشر را در کشور شناسایی کردیم.
 
وی افزود: کار با نظارت علما و روحانیون انجام می‌شود لذا همه اسناد بالا دستی در سامانه جمعی برای ارشاد و راهنمایی هیات موسس قرار داده شد.
 
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با ذکر این نکته که این مجمع 3 هزار نفری منتخب 50 هزار نفر از نیروهای مردمی و انقلابی در سراسر کشور است، از حضور و کمک 140 خبرنگار در دستیابی به این موفقیت تشکر کرد و گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک تشکیلات فراگیر و انقلابی برای مانایی در صحنه نظام اسلامی برای آینده کشور است.


کد مطلب: 270870

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/270870/دستجردی-جبهه-مردمی-نیروهای-انقلاب-1600-نماینده-استانی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com