کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد

آغاز طرح نظارتی نوروز 96 در مازندران

5 اسفند 1395 ساعت 10:10

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از آغاز طرح نظارتی نوروز 96 همزمان با سراسر کشور با هدف کنترل و نظارت بر وضعیت بازار در استان خبر داد.


به گزارش بلاغ محمد محمدپور عمران در گفت‌وگو با خبرنگار مازند اصناف از آغاز طرح نظارتی نوروز 96 همزمان با سراسر کشور با هدف کنترل و نظارت بر وضعیت بازار از ابتدای اسفند سال‌جاری در مازندران خبر داد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی و همچنین افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات پر مصرف در ایام پایانی سال افزود: طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز 96 با هدف کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات، ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی، ایجاد تعادل در عرضه‌وتقاضا، جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و در نهایت جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش‌های مردمی در مازندران آغاز شده است.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران اظهار کرد: این طرح نظارتی از یکم اسفند سال‌جاری آغاز و تا 31 فروردین سال 96 در دو بخش کالا و خدمات ادامه دارد.


محمدپور تصریح کرد: نظارت و بازرسی در بخش کالا شامل: نان، لبنیات (شیر، ماست، پنیر، کره بسته بندی)، گوشت قرمز، شکر، گوشت مرغ، برنج، تخم‌مرغ، میوه، قند، روغن‌نباتی، پوشاک، کیف‌وکفش، آجیل‌وخشکبار، خواروبار و شیرینی‌جات، نظارت بر عملکرد انبارها و سردخانه‌ها و میادین میوه‌وتره‌بار است.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: عرصه فعالیت واحد بازرسی و نظارت در بخش خدماتی نیز شامل: شرکت‌های مسافرتی هوایی، زمینی و دریایی و دفاتر فروش آن‌ها، حمل‌ونقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین شهری است.


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان یادآور شد: شهروندان مازندرانی در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم درج قیمت و واحدهای مختلف صنفی با شماره تلفن 124 گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و برخورد با متخلفان اقدام صورت گیرد.

 


کد مطلب: 270688

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/270688/آغاز-طرح-نظارتی-نوروز-96-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com