کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلسه مدیریت بحران در مازندران برای مقابله با سرما/ سامانه سرد بارشی در راه است

26 بهمن 1395 ساعت 14:15

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: جلسه هماهنگی مدیریت بحران به‌منظور آمادگی برای رویارویی با سامانه سرد بارشی پایان هفته در اداره کل هواشناسی مازندران برگزار شده است.


به گزارش بلاغ، جلسه هماهنگی مدیریت بحران با حضور نبیان معاون عمرانی استاندار، احمدی مدیرکل مدیریت بحران، محمدزاده مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ابراهیم‌زاده مدیرکل شرکت گاز، نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی، فخاری معاون امداد جمعیت هلال‌احمر و مدیران حوزه‌های مختلف به‌منظور آمادگی برای رویارویی با سامانه سرد بارشی پایان هفته در اداره کل هواشناسی مازندران برگزار شده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران در این جلسه اظهار کرد: سامانه بارشی از عصر چهارشنبه با ابرناکی شدن آسمان استان از سمت غرب و ارتفاعات آغاز می‌شود و از صبح پنج‌شنبه به‌تدریج سراسر استان را فرا خواهد گرفت.

سیدمحمدرضا رضوی با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات یکی از پیامدهای این سامانه بارشی است، اضافه کرد: با گذشت زمان بر شدت بارش‌ها افزوده شده و برودت هوا نیز کاهش می‌یابد و از ظهر روز جمعه بارش‌ها در نواحی جلگه‌ای به صورت برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه از اواخر وقت جمعه به‌تدریج از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد، افزود: این سامانه به‌تدریج از ظهر شنبه از استان خارج می‌شد.

گفتنی است، به‌دلیل بارش برف سنگین محورهای کوهستانی مازندران، ادارات کل راهداری و شهرسازی و گاز از عصر روز چهارشنبه در آمادگی کامل و هوشیار باشند.

مقرر شد جلسه مدیریت بحران آینده برای صدور پیش‌آگاهی و اطلاع‌رسانی دقیق به هم استانی‌ها و شهروندان در روز پنج‌شنبه 28 بهمن ماه امسال برگزار شود.

همچنین در این جلسه رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران و بسطامی رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان جزئیات این سامانه را به تفضیل بررسی و تفسیر کردند.


کد مطلب: 268274

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/268274/جلسه-مدیریت-بحران-مازندران-مقابله-سرما-سامانه-سرد-بارشی-راه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com