کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

حقوق‌بگیران نجومی حامیان برخی از نامزدهای انتخاباتی هستند

19 بهمن 1395 ساعت 11:00

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: حقوق‌بگیران نجومی حامیان برخی از نامزدهای انتخاباتی هستند، چراکه برخی از مسؤولان نمی‌گذارند آنها محکوم شوند.


به گزارش بلاغ به نقل از قائم‌آنلاین، آیت‌الله علی معلمی در جمع فرماندهان و اعضای بسیج دانشجویی ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر، این ایام را فرصت مبارک و مناسبی برای اندیشیدن شرایط پیش از انقلاب و اهداف آن دانست و اظهار کرد: ایران پیش از انقلاب با 36 میلیون جمعیت روزانه 3 میلیون بشکه نفت صادر می‎کرد در حالی که امروز با جمعیتی بالغ بر 75 میلیون نفر روزانه 6 میلیون بشکه نفت صادر می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه فروش نفت دولت ایران پیش از انقلاب در اختیار نظام شاهنشاهی نبود، افزود: انتظار می‌رفت فروش روزانه 6 میلیون بشکه نفت موجب پیشرفت چشمگیر کشور شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تشخیص نحوه فروش نفت و دریافت ما به ازای آن در اختیار آمریکا بود، خاطرنشان کرد: افزایش میزان برنج وارداتی ارزان نتیجه انتقال نفت به کشورهای دیگر بود.

معلمی ادامه داد: ایران پیش از انقلاب به دلیل افزایش واردات از کشورهای دیگر، از کشور تولیدی به کشوری مصرفی تبدیل شد.

وی با اشاره به سابقه تاریخی نظام جعلی و کودک‌کش اسراییل که با آواره کردن مسلمانان دولت تشکیل دادند، تصریح کرد: اسراییل با سابقه تاریخی 70 ساله، 200 کلاهک هسته‌ای دارد، این در حالی است که ایران اسلامی با سابقه 6 هزار ساله تمدن حق فعالیت هسته‌ای ندارد.

معلمی به شرایط اسف‌بار پیش از انقلاب اشاره کرد و گفت: پیشرفت ایران در زمینه علمی و تکنولوژیکی منوط به اداره کشور به دست یک ایرانی است.

وی نشست‎های متعدد مقام معظم رهبری با دانش‌آموزان، دانشجویان ممتاز و برتر را از برکات انقلاب دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران مدیون افرادی است که در راه اعتلای اهداف انقلاب جان خود را نثار کردند.

امام جمعه قائم‌شهر با اشاره به شهیدان مسعود دهقان، محسن مبینی و حمیده مروتی در ایامی که قائم‌شهر به عنوان یک شهر کوچک در حاشیه دریای خزر بود، عنوان کرد: به همان نسبت که در پدید آوردن انقلاب مردان و زنان فداکاری و ایثار کردند، انقلاب اسلامی ایران برای تداوم نیازمند فداکاری و ایثار فجرآفرینان جبهه جنگ نرم است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب مردمی است، اظهار کرد: دوام و بقای انقلاب در گرو جوانان تحصیل‌کرده و دانشجویان بسیجی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ایران متهم به بهانه‌گیری و نقض حقوق بشر است، تصریح کرد: عربستان سعودی بالغ بر 200 سال بدون توجه به نظر و رای مردم به صورت ارثی بر مردم مسلط هستند.

معلمی با تاکید بر اینکه انقلاب برای مردم است، خاطرنشان کرد: مردم با هوشیاری و تیزبینی نسبت به کار دولتمردان، می‌توانند بسیاری از ارزش‌ها را حفظ کنند.

وی با اشاره به تاثیر به‌سزای جوانان در فضای خانواده، دانشگاه و مدرسه، گفت: تذکر به دولتمردان از بسیاری از انحرافات جلوگیری می‌کند و اقشار مختلف مردم و به‌خصوص دانشجویان باید با روحیه مطالبه‌گرانه‌ خود از دولت مطالبه داشته باشند.

امام جمعه قائمشهر به 397 نفر از نجومی‌بگیران کشور اشاره کرد و گفت: 23 میلیارد و 300 میلیون تومان در حالی که حداکثر حقوق 20 میلیون تومان در نظر گرفته شد، به خزانه دولت برگشت.

این مسؤول حقوق‌بگیران را از حامیان انتخاباتی برخی از کاندیدها دانست و ادامه داد: اگر جزو حامیان انتخاباتی نیستند، پس چرا آنها را محکوم نمی‌کنند و همچنین عدم توجه به خسارت باغداران مازندرانی در سرمای اخیر اقتضای نظام نیست.

معلمی با تاکید بر اهمیت وصیت نامه امام(ره)، خاطرنشان کرد: امید دارم مسؤولان در جلسات رسمی، شورای اداری و هیئت دولت فرازی از وصیت‌نامه رهبر کبیر انقلاب را قرائت کنند.

وی با اشاره انتخابات سال 96، بیان کرد: فضای انتخاباتی کشور مشکل دارد و افراد اعضای ستاد و کاندیدهای انتخاباتی به دروغ به‌دنبال رای‌گیری هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضعف فرهنگ انتخابات در کشور، اظهار کرد: جوانان با انجام کار فرهنگی می‌توانند به ارتقا سطح آگاهی جامعه کمک کنند.

معلمی در پایان راهپیمایی 22 بهمن را میعادی برای تجدید بیعت با امام، نظام، امامت و ولایت دانست و تاکید کرد: مردم با حضورشان می‌توانند انقلاب را از بسیاری از انحرافات حفظ کنند.


کد مطلب: 266287

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/266287/حقوق-بگیران-نجومی-حامیان-برخی-نامزدهای-انتخاباتی-هستند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com