کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی مازندران:

حقوق‌های نجومی به‌دلیل سوءاستفاده عده‎ای از آزادی است

18 بهمن 1395 ساعت 20:00

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی مازندران گفت: بعضی از مدیران و مردم به حریم آزادی احترام نمی‌گذارند و اگر بحث حقوق‌های نجومی و فشار بر مملکت وجود دارد به‌خاطر این است که یک عده دارند از آزادی سوءاستفاده می‌کنند.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام سیدمجتبی موسوی در آیین گشایش جشنواره غذاهای محلی در روستای ملاکلا بخش سرخ‌رود محمودآباد اظهار کرد: امسال در کمیته روستایی و عشایری با دو گرایش امنیت ملی و اقتصاد مقاومتی فعالیت خود را آغاز کردیم.

وی افزود: دشمن برای اینکه در ایران یک اتفاق ناگواری بیفتد لحظه‌شماری می‌کند و دلش می‌خواهد که حتی یک ترقه در اینجا منفجر شود و آن‌ها بزرگ‌نمایی کنند که الحمدالله به برکت اهل بیت(ع) تا به امروز و در آینده هم شاهد این مسئله نخواهند بود.

مسئول کمیته روستایی و عشایری دهه فجر مازندران موضوع بعدی فعالیت این مجموعه را در حوزه اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری نسخه اقتصاد مقاومتی را برای اقتصاد بیمار ایران نوشته است و ما باید نقش خودمان را در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا کنیم.

موسوی در خصوص نقش رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ما رهبری بسیار مقاوم و سخت‌کوش داشتیم که پشت او به خدا وصل بوده و همانند کوه در پای ملت ایستاده بودند و دنیا از جای خود حرکت کرد ولی امام از جای خودش حرکت نکرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی مازندران درباره نقش ملت در انقلاب، بیان کرد: ما ملتی داشتیم که بسیار قوی و محکم بودند و الان بعد از 37 سال همچنان پای کار هستند و اگر ملت ایران را امام علی(ع) داشت، دنیا را متحول می‌کرد.

وی ادامه داد: اگر مشکلی وجود دارد به‌خاطر کم‌کاری بعضی از مدیران و مسؤولان کشور است چون مردم برای نظام سنگ‌تمام گذاشتند و با تمام هستی خود به میدان آمدند.

موسوی با بیان اینکه مکتب اسلامی همواره امت را به سوی شهادت و آزادی‌خواهی سوق می‌دهد، گفت: استقلال مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است و این امر تا به امروز بعد از 37 سال ملت ما در پای آن ایستادند و از جان و مال خود گذشتند.

این مسؤول با بیان اینکه آزادی و استقلال را به‌وسیله خون شهدا به‌دست آوردیم و همه ما باید به مرز آزادی احترام بگذاریم چون در دوران پهلوی یک جو خفقان بر کشور حاکم بود، اضافه کرد: بعضی از مدیران و مردم به حریم آزادی احترام نمی‌گذارند و اگر بحث حقوق‌های نجومی و فشار بر مملکت وجود دارد به‌خاطر این است که یک عده دارند از آزادی سوءاستفاده می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: بعد از دهه سوم انقلاب ما شاهد خیانت بعضی از دوستان انقلاب هستیم و این افراد در شرایط کنونی گرفتار حب دنیا شدند و این حب آدم را کر و کور می‌کند و همه ما باید حریم آزادی را حفظ کنیم.

موسوی با بیان اینکه حکومت اسلامی همواره آرزوی همه اولیای دین و بزرگان در طول تاریخ بود و ما کمتر در این 14 قرن شاهد تشکیل حکومت اسلامی بودیم، خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی از هر زمانی بالنده‌تر و توفنده‌تر و با صلابت همچنان دارد می‌رود و مرز کفر و نفاق را درهم می‌کوبد و اگر ما از تحریم‌های اقتصادی بگذریم در حقیقت ابرقدرت هستیم.

مسؤول کمیته روستایی و عشایری دهه فجر مازندران در پایان گفت: امروز تنها جنگ مستقیم ما با دشمن دیگر جنگ نظامی نیست بلکه جنگ ما در بعد فرهنگی و اقتصادی است و بایستی این دو موضوع را جدی بگیریم و ما در بحث فرهنگی مقداری مشکل داریم و در بخش اقتصادی هم دشمن شمشیر را از رو بسته است و با تلاش و کوشش به اقتصاد مقاومتی روی بیاوریم.


کد مطلب: 266201

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/266201/حقوق-های-نجومی-به-دلیل-سوءاستفاده-عده-ای-آزادی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com