کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان عباس‌آباد:

انقلاب اسلامی محصول اراده ملت است

18 بهمن 1395 ساعت 10:06

فرماندار عباس آباد در دیدار با نخبگان شاهد و ایثارگر این شهرستان گفت: یکی از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی مردمی بودن و محصول اراده ملت می باشد.


به گزارش بلاغ به‌ نقل از دریاسر، سیدابراهیم هاشمی در نشست با نخبگان علمی و فرهنگی شاهد و ایثارگر عباس‌آباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی، مردمی‌بودن و محصول اراده ملت‌بودن می‌باشد.
هاشمی در این نشست ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در حساس‌ترین مقطع تاریخ معاصر جهان بار دیگر طلیعه امید و عزت را در دل ملت‌های ستمدیده و آزاده دنیا جانی تازه بخشید.
فرماندار عباس‌آباد خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یکی از معجزه‌هایی است که می‌توان در قرن جدید همیشه از آن نام برد. انقلاب اسلامی هم در چگونگی شکل‌گیری، پایه‌های نظری و فرآیند تکوین آن و مهم تر از همه بعد از پیروزی انقلاب، بیداری اسلامی که یک اتفاق بزرگ در منطقه بود، بی‌نظیر می باشد.
سیدابراهیم هاشمی یادآور شد: رشادت، سخاوت، صبوری، تحمل و بردباری مردم در پیروزی انقلاب اسلامی مثال‌زدنی است.
هاشمی در پایان نقش نخبگان و فرهیختگان علمی و فرهنگی را در پیروزی و اقتدار ایران اسلامی مهم دانست و اظهار داشت: به لطف خدا در شهرستان عباس‌آباد کسانی که متعهدتر هستند متخصص‌تر می‌باشند. باید این تعهد همراه با تخصص را در همه شرایط حفظ کنیم.


کد مطلب: 266051

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/266051/انقلاب-اسلامی-محصول-اراده-ملت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com