کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تلاش تیم لیگ یکی برای جذب بازیکنان محروم تراکتور

تسنیم , 17 بهمن 1395 ساعت 11:42

مدیرعامل باشگاه فجر شهیدسپاسی شیراز امیدوار است که بتواند دو بازیکنان سرباز تراکتورسازی را به شیراز بیاورد.


به گزارش بلاغ، ظهراب قنبری درباره حکم فیفا مبنی بر ممنوع‌الفعالیت بودن باشگاه تراکتورسازی از حضور در فصل نقل‌وانتقالات و اینکه گفته می‌شود دو بازیکن سربازی که در نیم‌فصل به این تیم پیوسته‌اند، باید برای ادامه خدمت‌شان به یک تیم نظامی دیگر بروند، اظهار داشت: تنها تیمی که امید عالیشاه و احمد نوراللهی می‌توانند ادامه خدمت مقدس سربازی‌شان را در آنجا سپری کنند، فجرسپاسی شیراز است. در حال حاضر به جز تراکتورسازی و فجرسپاسی، تیم نظامی دیگری در فوتبال ایران حضور ندارد که متعلق به سپاه باشد.


مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز ادامه داد: به خاطر به وجود آمدن این مشکل برای تراکتورسازی که یکی از نمایندگان شهرستانی خوب فوتبال ایران به حساب می‌آید، ناراحتیم. ما پیگیر حضور این دو بازیکن در فجرسپاسی هستیم و قرار است طی روزهای آینده هم نامه‌ای به بخش مشمولان نیروی انسانی سپاه بزنیم و به‌طور رسمی خواستار حضور آنها در فجرسپاسی شویم.

قنبری خاطرنشان کرد: شاید با اتفاقی که برای تراکتورسازی افتاد و بازیکنان سرباز این تیم حالا مجبورند به فجرسپاسی بیایند، حق به حق‌دار رسید. فجرسپاسی شیراز تنها تیم‌ صددرصد نظامی فوتبال ایران به حساب می‌آید و ما هم امیدواریم که با آمدن احمد نوراللهی و امید عالیشاه به فجرسپاسی، بتوانیم شرایط‌مان را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشیم.


کد مطلب: 265901

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/265901/تلاش-تیم-لیگ-یکی-جذب-بازیکنان-محروم-تراکتور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com