کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر بسیج رسانه فریدونکنار:

دوره آموزش خبرنگاری برگزار می‌شود/خبرنگاران فریدونکناری در راستای اعتلای انقلاب اسلامی قلم بزنند

13 بهمن 1395 ساعت 7:09

مدیر بسیج رسانه فریدونکنار با بیان اینکه نخستین دوره آموزش خبرنگاری برای اصحاب رسانه فریدونکنار برگزار می‌شود گفت: خبرنگاران فریدونکناری باید در راستای اعتلای انقلاب اسلامی قلم بزنند.


به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، سیدمرتضی رضویان مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: رسانه‌ها نقش بسیار بالایی در جهت‌دهی افکار عمومی دارند و البته در این راه رسانه‌ای شکوفاتر است که عوامل آن آموزش‌های لازم را فراگرفته و بر اصول آن متعهد باشند.

وی با اشاره به سخن رهبری در خصوص اهمیت رسانه که فرمودند: “رسانه و فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد” خاطرنشان کرد: تمامی رسانه‌های شهرستان فریدونکنار باید زیر یک چتر واحد و در راستای شکوفایی این شهر و اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی قلم بزنند و این امر نیازمند آموزش است.

رضویان تصریح کرد: بسیج رسانه شهرستان فریدونکنار و محمودآباد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نخستین دوره آموزشی خبرنگاری و خبرنویسی را با حضور اساتید معتبر استانی همراه با اعطای گواهی نامه رسمی و معتبر برگزار می‌کند.

مدیر کانون بسیج رسانه فریدونکنار افزود: علاقه‌مندان به رشته خبرنگاری تا ۲۰ بهمن ماه ۹۵ مهلت دارند برای شرکت در این دوره به محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد واقع در خیابان معلم مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه مکان برگزاری کلاس، سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد است گفت: این دوره به مدت ۳۰ ساعت و در طی ۷ هفته به‌صورت هفتگی و فقط در روزهای جمعه برگزار می‌شود و لازم است که داوطلبین از ۱۶ سال به بالا سن داشته باشند.

رضویان خاطرنشان کرد: داوطلبین شهرهای مرکزی استان شامل بابلسر، فریدونکنار، محمودآباد، آمل، نور، نوشهر و چالوس پذیرش می‌شوند و در پایان دوره گواهی معتبر و رسمی در صورت قبولی در آزمون به همراه جوایزی به نفرات برتر اعطا می‌شود.

مدیرکانون بسیج رسانه فریدونکنار با اشاره به اینکه این آموزش در دو سطح خبرنگاران موجود و جذب اولی برای افراد علاقه‌مند به خبرنگاری برگزار می‌شود گفت: مدارک لازم برای ثبت نام، کپی شناسنامه تمام صفحات ۲ سری، کپی کارت ملی ۲ برگ، عکس پرسنلی ۴ عدد، کپی آخرین مدرک تحصیلی ۲ برگ، گواهی عضویت بسیج(در صورت بسیجی بودن) و مبلغ ۳۰ هزار تومان است.


کد مطلب: 264732

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/264732/دوره-آموزش-خبرنگاری-برگزار-می-شود-خبرنگاران-فریدونکناری-راستای-اعتلای-انقلاب-اسلامی-قلم-بزنند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com