کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تسلیت کانون بسیج رسانه شهرستان جویبار در پی درگذشت پدر شهید تبریزی

2 بهمن 1395 ساعت 9:52

کانون بسیج رسانه شهرستان جویبار در پیامی درگذشت پدر شهید سیف‌الله تبریزی را تسلیت گفت.


به گزارش بلاغ به نقل از جویباران، کانون بسیج رسانه شهرستان جویبار در پیامی درگذشت پدر شهید سیف‌الله تبریزی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

«يا ايتها النفس المطمئنه ارجعي الي ربك راضيه مرضيه»


سلام و درود خدا بر خانواده‌های وارسته و عزيز شهدا كه با تقدیم فرزندان برومند، رشید و مؤمن خویش برای سربلندی و اعتلای ایران اسلامی، از هیچ فداکاری و مجاهدتی دریغ نکردند.

درگذشت ابوالشهید اسوه و الگوی صبر و ایثار مرحوم حاج ولی‌الله تبریزی کوهی خیلی، والد شهید بزرگوار سیف‌الله تبریزی باعث تأسف و تألم خاطر گردید.

این پدر مبارز و فداکار و ذاكر اهل‌بیت علیهم‌السلام كه خود در عرصه دفاع مقدس حاضر بود در مسير حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی مجاهدانِ تلاش كرد، باعزت و سربلندي زيست و در این مسیر نورانی و الهي فرزند رشيد و برومند خود را تقدیم اسلام و انقلاب نمود که یاد و نامشان در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و ديار علويان مازندران سرافراز برای همیشه ماندگار و جاودانه خواهد بود.

ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار خواهد شد.

امیدواریم به مصداق آیه شریفه «أَلْحَقْنَا بِهِمْ ذُرِّیَّتَهُمْ وَمَا أَلَتْنَاهُمْ مِنْ عَمَلِهِمْ مِنْ شَیْءٍ کُلُّ» در بزم اولیا و انبیا هم‌نشین فرزند شهیدشان گردند.

از درگاه خداوند متعال، برای این پدر صبور و مقاوم، رحمت واسعه الهی، هم‌نشینی با سيد و سالار شهيدان كربلا حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر جمیل و اجر جزيل مسألت می‌نماییم .

کانون بسیج رسانه شهرستان جویبار


کد مطلب: 261733

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/261733/پیام-تسلیت-کانون-بسیج-رسانه-شهرستان-جویبار-پی-درگذشت-پدر-شهید-تبریزی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com