کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود:

زیرساخت ورزش میاندورود مناسب نیست

30 دی 1395 ساعت 21:17

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود گفت: در حوزه زیرساخت‌های ورزشی دچار مشکلات فراوانی هستیم.


به گزارش بلاغ به نقل از میانخبر، مختار مهدوی در آئین تجلیل از شهدا، جانبازان، پیشکسوتان، قهرمانان و برترین‌های ورزش میاندورود با خیرمقدم خدمت مسئولان و ورزشکاران شهرستان میاندورود، اظهار کرد: میاندورود شهرستانی با قابلیت و ظرفیت‌های زیادی در حوزه ورزش است که باید به آن توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه میاندورود به لحاظ زیرساختی و سخت‌افزاری کم برخوردار است، افزود: با توجه به توانمندی‌هایی که پیشکسوتان از خود نشان دادند انتظار از ما بوده که بتوانیم اتفاقات خوبی در شهرستان رقم بزنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود با بیان اینکه تنها در هیات فوتبال نزدیک به 10 تیم در رده‌های بالای لیگ استان و کشور حضور دارند، خاطرنشان کرد: امروز هیات‌های ما از سه تا چهار هیات فعال به بالای 20 هیات ورزشی فعال رسید که گوشه‌ای از توان ورزش شهرستان است.

مهدوی با تاکید بر اینکه اگر کاری کردیم وظیفه ما بوده و منتی، افزود: در حوزه زیرساخت‌های ورزشی دچار مشکلات فراوانی هستیم و نداشتن یک سالن استاندارد در مرکز شهرستان نمونه‌ای از آن است.

وی با بیان اینکه در کمیته برنامه‌ریزی 750 میلیون بودجه به ما اختصاص داده شد، تصریح کرد: به‌دلیل آنکه مشکلات زیرساختی ما زیاد است این اعتبارات به چشم نمی‌آید.


کد مطلب: 261364

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/261364/زیرساخت-ورزش-میاندورود-مناسب-نیست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com