کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا مطرح کرد

افزایش کیفیت، با توجه به موسیقی‌پژوهی بومی/ موسیقی ارزنده، هدایتگر و جامعه‌ساز است

25 دی 1395 ساعت 12:09

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا موسیقی ارزنده را هدایتگر و جامعه‌ساز برشمرد و گفت: توجه به موسیقی‌پژوهی بومی، افزایش کیفیت این هنر را در پی دارد.


به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، مهدی روحی در جمع مدیران آموزشگاه‌های هنری شهرستان با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در سطح شهرستان، اظهار کرد: نمایشگاه‌ها، مسابقات و جشنواره‌های متعدد فرهنگی و هنری تاکنون در نکا رقم خورده که امیدواریم با همراهی هنرمندان و نخبگان فرهنگی تداوم یافته و دستاوردهای ارزشمندی در ادامه نیز حاصل شود.

وی افزود: همدلی یکی از راه‌های ارتقاء سطح فرهنگی و هنری شهرستان است که با تشکیل انجمن‌های هنری مختلف به هموارتر شدن مسیر انجام فعالیت‌های بهتر کمک می‌شود تا بتوان اعتلای روزافزون مقوله فرهنگ و هنر در نکا را شاهد بود.
 
 

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا با بیان ارزش والای موسیقی‌های ارزنده و فاخر در تعالی فرهنگ و هنر یک جامعه، خاطرنشان کرد: هنر در این منطقه از مازندران دارای قدمت و ارزش‌های بومی خاصی است که امید آن می‌رود تا هنرمندان در صیانت از این میراث گران‌بهای معنوی همواره تلاش کنند.

این مسئول، موسیقی ارزنده را هدایت‌گر و جامعه‌ساز توصیف و اضافه کرد: در زمینه موسیقی‌پژوهی هنرمندان شهرستان فعال بوده و با انتشار بررسی‌ها و تحلیل‌های عمیق فرهنگی و هنری خود، عرصه‌های قابل توجهی را در برابر هنردوستان قرار داده‌اند.

وی در پایان خواستار تعامل هرچه بیشتر میان تمام آموزشگاه‌های فرهنگی و هنری ازجمله موسیقی شد و تصریح کرد: با همراهی و همدلی بهتر می‌توان به افزایش کیفیت هنر پرداخته و آن را در سطح شهرستان دستخوش تغییرات تازه، ارزنده و اثرگذاری کرد تا موجب تقویت هنرآموزان و کشف استعدادها شود.

 


کد مطلب: 259999

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/259999/افزایش-کیفیت-توجه-موسیقی-پژوهی-بومی-موسیقی-ارزنده-هدایتگر-جامعه-ساز

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com