کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی سیمرغ مطرح کرد

جذب جوانان و نوجوانان به فعالیت‌های فرهنگی یکی از اهداف اصلی تشکیل کانون‌های مساجد

23 دی 1395 ساعت 0:52

سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی سیمرغ با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی و عمده تشکیل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جذب جوانان و نوجوانان به فعالیت‌های فرهنگی و هنری است، گفت: این کار از طریق مدیران کانون‌های مساجد و با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری انجام می‌شود.


به گزارش بلاغ به نقل از سیمرغ ما، صادق زارعی عصر امروز در نخستین نشست مدیران مسؤول و ائمه جماعت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیمرغ با امام جمعه این شهرستان، اظهار کرد: مسجد به‌عنوان اصلی‌ترین پایگاه‌های عبادی، سیاسی و تربیتی از صدر اسلام بوده و همچنان نقش اصلی خود را حفظ کرده است و مدیران کانون‌های فرهنگی مساجد نقش بسیار حساس و تعیین‌کننده‌ای در این حوزه دارند.


وی افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار هیأت امنا مساجد و پایگاه‌های مقاومت با فعالیت‌های فرهنگی و هنری که در طول سال انجام می‌دهند همکاری خوبی برای جذب جوانان در مساجد دارند.


سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی سیمرغ با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی و عمده تشکیل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جذب جوانان و نوجوانان به فعالیت‌های فرهنگی و هنری است، تصریح کرد: این کار از طریق مدیران کانون‌های مساجد و با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری انجام می‌شود.


زارعی ادامه داد: در سیمرغ ۱۶ کانون فرهنگی و هنری مساجد حال فعالیت می‌کنند که ۱۴ کانون در سطح روستاها و دو کانون در سطح شهر مشغول به فعالیت هستند.


وی در پایان با بیان اینکه نیاز به افزایش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سطح شهر است، گفت: با توجه به در پیش بودن مناسبت‌های مختلف خصوصاً سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برنامه‌های خوبی را در سطح روستا و شهر برگزار کنند.


کد مطلب: 259358

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/259358/جذب-جوانان-نوجوانان-فعالیت-های-فرهنگی-یکی-اهداف-اصلی-تشکیل-کانون-های-مساجد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com