کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان عباس آباد:

فتنه گران جایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارند

10 دی 1395 ساعت 15:43

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان عباس آباد گفت: نهم دی باعث شد تا همه اقشار جامعه آگاه باشند که فتنه گران جایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارند.


به گزارش بلاغ به نقل از دریاسر، حجت الاسلام انبیا شمس ناتری با اشاره به اینکه حماسه 9 دی موجب شد تا مردم دوست و دشمن انقلاب و ولایت را بهتر بشناسند، اظهار داشت: 9 دی باعث شد تا همه اقشار جامعه ـ خصوصاً خواص بی بصیرت ـ آگاه باشند که اعتماد و تکیه کردن بر استکبار جهانی و بیگانگان ثمره ای جز خفت، خواری، ذلت و ننگ نخواهد داشت و فتنه گران جایی در نظام جمهوری اسلامی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار کشورمان همچون سال های اول انقلاب، نه دی را به عنوان یک حماسه تاریخی بزرگ در کارنامه جمهوری اسلامی ایران به ثبت رساندند.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان عباس آباد تصریح کرد: حماسه 9 دی به پاس خون همه ی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و بیانگر بصیرت و آگاهی مردم نسبت به انقلاب و آرمان های امام راحل و در حمایت از ولایت مطلقه فقیه بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان عباس آباد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند من نسبت به فتنه حساس هستم و از فتنه گران برائت می جویم، افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم و حتی مسئولین باید با هوشیاری و بیداری اسلامی مسیر خود را از فتنه گران جدا سازند.


کد مطلب: 255897

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/255897/فتنه-گران-جایی-نظام-مقدس-جمهوری-اسلامی-ایران-ندارند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com