کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقاد امام جمعه جویبار از برگزاری برخی جشن‌ها:

جشن‌‌ها و مراسم‌ مناسبتی را نباید به هر قیمتی برگزار کرد

18 خرداد 1395 ساعت 11:50

امام جمعه شهرستان جویبار با مهم خواندن برگزاری جشن‌ها و مراسم مناسبتی تأکید کرد: جشن‌ها و مراسم مناسبتی را به هر قیمتی نباید برگزار کرد و حتی از برگزاری موارد مشکوک هم باید اجتناب کرد.


به گزارش بلاغ به نقل از جویباران، حجت الاسلام محمدتقی نادعلی‌زاده امام جمعه شهرستان جویبار در جلسه مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با بیان این که امروز مسئله فرهنگ و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان یکی از دغدغه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این عرصه باید پیش قدم باشند.

وی اظهار داشت: کانون‌ها با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح شهر و روستا می‌توانند اوقات فراغت نوجوانان و حتی افراد بزرگسال را در تابستان پر کنند و برنامه‌ریزی لازم را در این زمینه داشته باشند.

امام جمعه جویبار با بیان این که بزرگترین هنر ما جذب نوجوانان و جوانان به مساجد است، افزود: مسئولان مربوطه و مدیران کانون با ارتباط و همکاری متقابل و برنامه ریزی درست و مطلوب ازجمله اجرای روخوانی و تفسیر قران کریم، خطاطی، مسابقات هنری، اردوها واز این قبیل می‌توان برای ایام تعطیلات و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی کرد و زمینه‌سازی و ترغیب حضور آنها در مساجد شد.

نادعلی‌زاده با مهم خواندن برگزاری مراسم و جشن‌های مناسبتی تأکید کرد: جشن‌ها و مراسم مناسبتی را نباید به هر قیمتی برگزار کرد و حتی از برگزاری موارد مشکوک هم باید اجتناب و جلوگیری کرد.

وی در آخر با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با خون شهدا آبیاری شده و قد علم کرده، اکنون هم با خون جوانان مؤمن و انقلابی در حال رشد و نمو است، افزود: باید در برگزاری جشن‌ ها و مراسم حرمت شهید و خانواده شهید نگه‌داشته شود چه بسا که دشمن در اتاق فکر خود دنبال همین موضوع است که با تهاجم فرهنگی دل جوان‌ها و مردم مارا به این آهنگ‌ها آغشته و همراه کند و با عادی سازی این موارد در نظام ارزشی و معنوی ما دگرگونی و بی‌هویتی اسلامی ایجاد کند.


کد مطلب: 200001

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/200001/جشن-ها-مراسم-مناسبتی-نباید-قیمتی-برگزار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com