کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طرحى نو براى دورى از کلیشه در سینما

اکران 52 اثر جشنواره فیلم عمار در مازندران/ هدف؛ مردمى‌سازى سینما

10 دی 1397 ساعت 11:59

رابط جشنواره فیلم عمار در مازندران گفت: 52 اثر جدید نهمین جشنواره فیلم عمار در شهرهای استان اکران می‌شود.


به گزارش بلاغ، بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، نهمین دوره این رویداد سینمایی همزمان با سالگرد حماسه ۹ دی شروع و تا ۲۰ دی ادامه دارد.

در این دوره جشنواره عمار، علاوه بر حضور فیلمسازان در بخش‌های «فیلم»، «نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی» و «فیلم ما»، در بخش فراخوان‌های مردمی این جشنواره نیز افراد، فعالان و تشکل‌های فرهنگی مردمی نیز موضوعات و دغدغه‌های خود را برای ساخت فیلم به دبیرخانه جشنواره اعلام کرده‌اند.

رابط جشنواره مردمی فیلم عمار در استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ گفت: فیلم‌های این جشنواره توسط نهادهای مردمی ساخته و در مساجد، حسینیه‌ها، پارک‌ها، مراکز فرهنگی، پایگاه‌های بسیج و هر مکانی که درخواست باشد اکران می‌شود.

معصومه اسلامی با اشاره به نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در کشور اظهار کرد: همچنین هرساله قبل از شروع جشنواره، اکران مردمی فیلم‌ها در سراسر کشور انجام می‌شود که امسال هم در استان در مساجد و مراکز فرهنگی اکران مردمی داشتیم که از اول مهرماه امسال در شهرهای مازندران شروع شده است.

وی تصریح کرد: برپایی جشنواره فیلم عمار با هدف تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و این فعالیت فرهنگی به صورت مردمی در سطح کشور برگزار می‌شود.

اسلامی افزود: برگزاری سالانه و منظم جشنواره فیلم عمار تاثیر خوب و مثبتی دارد.

رابط جشنواره مردمی فیلم عمار در استان مازندران از فعالیت 22 اکران‌کننده فعال در شهرهای مازندران خبر داد و گفت: با کمک بسیج اقشار و بانوان فیلم ها در مساجد و پایگاه های مقاومت اکران می‌شود.

اسلامی گفت: در بخش فراخوان عمومی 15 فراخوان از استان مازندران به دبیرخانه جشنواره عمار ارسال شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 371646

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/371646/اکران-52-اثر-جشنواره-فیلم-عمار-مازندران-هدف-مردمى-سازى-سینما

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com