کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علمی کاربردی مازندران مطرح کرد

پلمب دانشگاه علمی کاربردی تنکابن به دلیل تخلفات مکرر مالی/ این مرکز آبروی تنکابن و کشور را برده است

4 دی 1396 ساعت 18:30

رئیس دانشگاه علمی کاربردی مازندران در خصوص پلمب مرکز علمی کاربردی مهستان سبز شمال شهرستان تنکابن گفت: این مرکز به دلیل تخلفات مکرر در زمینه مالی، آموزشی، دانشجویی، احکام نظارتی و... بسته شد.


به گزارش بلاغ، ناصر جعفری رئیس دانشگاه علمی کاربردی مازندران در گفت‌وگو با تنکابن 24 در خصوص پلمب دانشگاه علمی کاربردی مهستان مهر سبز شمال شهرستان تنکابن، اظهار کرد: این مرکز به دلیل تخلفات مکرر در زمینه مالی، آموزشی، دانشجویی، احکام نظارتی و ... بسته شد.

وی با بیان اینکه در این دانشگاه دانشجویان را به‌ناحق بدهکار کردند، افزود: اساتید حقوق نگرفتند و برخی تا 10 میلیون طلب دارند. وام‌هایی که به نام دانشجویان دادند ولی به کام خودشان شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی مازندران ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی تنکابن، هم آبروی این شهرستان و هم کشور را برده است و معترضان زیادی دارد.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه این مراکز دانشگاهی باید آموزشی باشند، متذکر شد: باید بررسی شود که در دهه 80 چطور به این فرد لابی‌گر مجوز فعالیت داده شد.


کد مطلب: 336253

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/336253/پلمب-دانشگاه-علمی-کاربردی-تنکابن-دلیل-تخلفات-مکرر-مالی-این-مرکز-آبروی-کشور-برده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com