کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل:

دانشجویان جهادگران علوم پزشکی بابل برای کمک به زلزله زدگان آمادگی کامل دارند

22 آبان 1396 ساعت 12:01

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: برای امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده به همراه عموم دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل به مناطق غرب کشور خواهیم رفت.


به گزارش بلاغ، میثم مهدی پور در گفت‌وگو با نگاه آزاد، ضمن عرض تسلیت به مردم و هم‌وطنان کشورمان درپی حادثه تلخ و مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور با بیان اینکه تکلیف بر آمادگی جمعی می‌باشد، گفت: گروه‌های جهادی دانشجویی همواره در شرایط حساس آمادگی خود را حفظ کرده‌اند و آماده خدمت رسانی در نقاط مختلف و مورد نیاز هستند.

وی ضمن ابراز تسلیت و همدردی به خانواده‌های جانباختگان، تاکید کرد: گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل آمادگی خود را جهت اعزام و خدمت‌رسانی به مردم مناطق زلزله زده اعلام می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل ادامه داد: با توجه به گذراندن یک دوره طب رزم و فعالیت‌های مختلف جهادی، دانشجویان برادر و خواهر گروه جهادی بسیج دانشجویی آمادگی کامل دارد تا به همراه عموم دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل در مناطق زلزله‌‍زده غرب کشور حضور یابد.

مهدی پور خاطرنشان کرد: جهادگران برادر و خواهر ما توانایی دارند تا با کمک های اولیه و ثانویه پزشکی به مردم زلزله زده امدادرسانی کنند.


کد مطلب: 323706

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/323706/دانشجویان-جهادگران-علوم-پزشکی-بابل-کمک-زلزله-زدگان-آمادگی-کامل

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com