کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس باروری معاونت بهداشتی بابل:

نمایشگاه «ایران جوان بمان» با توجه به تاکیدات رهبری در بابل برگزار شد

21 تير 1396 ساعت 21:29

کارشناس باروری معاونت بهداشتی بابل گفت‌: در راستای ابلاغیه و تاکید مقام معظم رهبری در حوزه جمعیت این نمایشگاه در بابل بانام "ایران جوان بمان" دایر شد.


به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، مریم رضایی مدیریت فنی نمایشگاه "ایران جوان بمان" و کارشناس باروری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای ابلاغیه و تاکید مقام معظم رهبری در حوزه جمعیت و با هماهنگی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران این نمایشگاه "ایران جوان بمان" دایر شد.
  

وی افزود: اهداف این نمایشگاه در جهت افزایش پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت بود از این‌ رو  در ارایه خدمات محورهایی چون ازدواج سالم، فرزندآوری به‌هنگام، درمان نازایی، افزایش آگاهی زوجین و عدم طلاق، بررسی پیامدهای تک‌فرزندی، آموزش‌ جهت جلوگیری از آسیب‌های بارداری و اقدامات پیشگیرانه اجتماعی نیروی انتظامی مدنظر قرار گرفت.
  

این کارشناس ناباروری ادامه داد: خوشبختانه توانستیم با همکاری مناسب شورای اسلامی شهر بابل و شهرداری، سازمان ثبت‌احوال، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی شهرستان بابل گامی در جهت افزایش آگاهی مردم برداریم.
 

وی تصریح کرد: استقبال و میزان بازدید مردم از نمایشگاه رضایت‌بخش بوده و بازخورد مناسبی را دریافت کردیم، به ویژه در غرفه‌های فرزندآوری و درمان ناباروری مراجعه‌کنندگان بیشتری حضور داشتند.
 

رضایی در پایان گفت: جهت بررسی نظرات، سوالات و انتقادات شهروندان دفتری تهیه شد تا بازدیدکنندگان به راحتی مسائل خود را بیان و پاسخ مناسبی را دریافت کنند.


کد مطلب: 303075

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/303075/نمایشگاه-ایران-جوان-بمان-توجه-تاکیدات-رهبری-بابل-برگزار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com