کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران:

آرمان فلسطین و محو اسرائیل هیچگاه از دستور نظام اسلامی خارج نمی‌شود

2 تير 1396 ساعت 13:45

مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران در حاشیه راهپیمایی روز قدس در ساری گفت: آرمان فلسطین و محو اسرائیل هیچگاه از دستور نظام اسلامی خارج نمی‌شود.


به گزارش بلاغ، شهرام نوری در گفت‌و‌گو با نگاه آزاد، در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس یادگار امام خمینی (ره) برای نابودی اسرائیل است و این فرهنگ صهیونیست ستیزی باید به یک اصل واحد در سراسر جهان تبدیل شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران ادامه داد: امام خمینی (ره) در شرایطی که فلسطین تقریبا در جهان اسلام به فراموشی سپرده شده بود، فلسطین را پاره تن اسلام خواندند و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مکرر در برابر ظلم های رژیم غاصب صهیونیستی اعلام موضع کردند.

وی با اشاره به تاثیر این اقدام امام خمینی(ره) در جهان خاطرنشان کرد: امروز در دنیا هیچ آزادی خواهی، اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد و صهیونیسم محکوم به فناست.

نوری تاکید کرد: در قبال فلسطین و نابودی صهیونیسم چه در داخل و چه در خارج همه باید احساس مسئولیت کنند و هر سال هم مردم با شرکت در راهپیمایی ها آمادگی خود را برای نابودی اسرائیل نشان دهند.

وی در پایان تصریح کرد: همه بدانند که آرمان فلسطین و محو اسراییل، هیچگاه از دستور نظام اسلامی و جوانان انقلابی که عاشق مبارزه با اسرائیل هستند، علی رغم همه شیطنت های منطقه‌ای خارج نخواهد شد و ان شاالله به زودی پایه های سست این خانه ضعیف تر از لانه عنکبوت فروخواهد ریخت و قدس عزیز به آغوش مسلمانان باز خواهد گشت.


کد مطلب: 300157

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/300157/آرمان-فلسطین-محو-اسرائیل-هیچگاه-دستور-نظام-اسلامی-خارج-نمی-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com