کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو هیأت نظارت بر انتخابات شورای آمل:

هیچ فرد و لیست خاصی برای تایید صلاحیت داوطلبان ملاک نیست/ مردم و کاندیداها به شایعات و جوسازی‌ها توجه نکنند

31 فروردين 1396 ساعت 12:18

عضو هیأت نظارت بر انتخابات شورای آمل گفت: بررسی تعیین صلاحیت‌ها همچنان ادامه دارد و تا اعلام نتیجه نهایی هیئت نظارت به فرمانداری در وقت قانونی، مردم و کاندیداها به شایعات و جوسازی‌ها توجه نکنند.


به گزارش بلاغ عباس اقوامی آملی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر هراز با بیان اینکه مردم و نامزدها اطمینان داشته باشند که با اعتقاد کامل به آبروی مؤمن و حقوق همه کاندیداها، انتخاب کنندگان و آینده شهرها و روستاها، نظارت برابر قانون عمل می‌شود، اظهار کرد: در بررسی صلاحیت داوطلبان هرگز وابستگی افراد به احزاب سیاسی ملاک کار نیست.

 

وی با عنوان اینکه از هیچ فرد و لیست خاصی در انتخابات شوراهای شهر و روستا حمایت نمی‌کنیم، افزود: قطعا دیدگاه‌ها با هم متفاوت است و  هیچ کس را از حقوقشان محروم نمی‌کنیم و به وظیفه خود برابر قانون بدون ملاحظه قومی و حزبی به منظور کمک به راهیابی داوطلبان شایسته‌تر به شوراها برای آینده شهرها و روستاها عمل می‌کنیم.


عضو هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای آمل با اشاره به اینکه از ابتدای کار، برمبنای فرمایشات مقام معظم رهبری، اجرای مرّ قانون و استناد به چهار مرجع قانونی ملاک عمل است و مردم آمل به شایعات توجه نکنند، یادآور شد: بررسی تعیین صلاحیت‌ها همچنان ادامه دارد و تا اعلام نتیجه نهایی هیئت نظارت به فرمانداری در وقت قانونی، مردم و کاندیداها به شایعات و جوسازی‌ها توجه نکنند.


اقوامی با تاکید بر اینکه زمان قانونی فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداهای شورای شهرها و روستاها یک هفته قبل از برگزاری انتخابات است، خاطرنشان کرد: بنابراین تا زمان مقرر، هرگونه تبلیغات انتخاباتی از سایر روش‌ها کاملاً غیرقانونی است و انتظار داریم این مسئله رعایت شود، متأسفانه تعدادی از نامزدها اقدام به تبلیغات زودهنگام کردند که انتظار داریم به قانون احترام بگذارند.

 

وی با بیان اینکه تمام نگرانی‌ها درباره فضای مجازی و تبلیغات مسموم له یا علیه کاندیداها به دادستان و دستگاه‌های امنیتی و سیاسی شهرستان انتقال داده شد، تصریح کرد: درباره کانال‌هایی که به صورت سازمان یافته اقدام به تبلیغ زود هنگام می‌کنند، قطعاً مدیران کانال‌ها و هرگونه تلاش برای مخدوش کردن فضای انتخابات بی‌شک شناسایی می‌شوند.

 

عضو هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای آمل ادامه داد: تمامی فعالیت‌های مجازی رصد و در حالی که مشخص شود هواداران و نامزدها در دستگاه‌های دولتی درصدد استفاده از اموال، امکانات و موقعیت دولتی به نفع یا علیه نامزد خاصی هستند به دستگاه‌‌های مربوطه معرفی می‌شوند.

 

                                                                                                                                                                                                                                                                             اقوامی با اشاره به اینکه شاهد هستیم که نامزدها وعده‌هایی می‌دهند که در حوزه‌ اختیارات آنها نیست، افزود: اصحاب رسانه باید در جهت آگاه‌ سازی مردم گام بردارند تا همشهریان بتوانند کاندیداهای اصلح را برای خدمت‌رسانی انتخاب کنند؛ همچنین توصیه می‌شود کاندیداها در حد اختیارات شوراها وعده دهند تا در آینده باعث ناامیدی مردم نشوند.


وی با بیان اینکه تلاش داریم بستری آرام و با امنیت خاطر مناسب برای حضور مردم شهرستان آمل در پای صندوق‌های رأی فراهم کنیم، یادآور شد: در فرایند برگزاری سالم انتخابات تمام توان و آبروی خود را به اتفاق دیگر عوامل دست‌اندرکار برگزاری انتخابات به کار می‌بندیم و از هیچ تخلفی چشم‌پوشی نمی‌کنیم.


کد مطلب: 284521

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/284521/هیچ-فرد-لیست-خاصی-تایید-صلاحیت-داوطلبان-ملاک-نیست-مردم-کاندیداها-شایعات-جوسازی-ها-توجه-نکنند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com