کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش تصویری

دیدار خانواده شهید حججی با نماینده ولی فقیه در مازندران

27 آبان 1396 ساعت 19:00

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شهید حججی یک نماد، شخصیت و امتیاز بزرگ و فداکاری است که ایثار وی بی‌سابقه بود و تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داد.


به گزارش بلاغ، خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی با نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند.

آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دیدار با پدر و مادر شهید حججی در ساری اظهار کرد: شهیدان مدافع حرم، پیشتازان مبارزه با مزدوران آمریکا در منطقه و خون مقدس آنان بهای ایستادگی ملت بزرگ ایران در پای پرچم ولایت و ائمه معصومین است.

وی با ابراز همدردی خانواده مقاوم شهید مظلوم مدافع حرم شهید محسن حججی، افزود: اقتدار و استقامت شهید محسن حججی در لحظه شهادت، یادآور سلحشوری شهدای عصر عاشوراست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه باید قدردان خون شهدای انقلاب و اسلام باشیم، تصریح کرد: امیدواریم خداوند ما را ادامه دهنده راه شهدا قرار دهد.

این مسؤول ادامه داد: همان‌‌گونه که فاجعه کربلا و شهادت مظلومانه خون سیدالشهدا و یاران باوفایش اسلام را بیمه و قلوب احرار و آزادگان جهان را در طول تاریخ تسخیر کرد، رزم بی‌امان و شهادت مظلومانه مدافعان حرم در سرزمین‌های غربت برگ‌های زرین دیگری بر تاریخ خونبار و پر رمز و راز شیعه خواهد افزود.

طبرسی با اعلام اینکه گروهک‌های تکفیری داعش با ادعای مسلمانی در سوریه به نسل‌کشی و مسلمان کشی می‌پردازند و درصدد نابودی اسلام و جامعه مسلمان هستند، خاطرنشان کرد: مبارزه ما مبارزه با زیاده‌خواهی آمریکا و نوکران آنان مانند داعش است و همچنان ادامه دارد.

وی گفت: شهید حججی یک نماد، شخصیت و امتیاز بزرگ و فداکاری است که ایثار وی بی سابقه بود و تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: تمثال این شهید بزرگوار در تمام نقاط ایران است که خلوص و شهادت این جوان معجزه بود و باید این فداکاری را در جامعه نهادینه کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه دفاع مقدس و اسلام ناب محمدی از ارزش‌های ایران اسلامی به شمار می‌رود و هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند این ارزش‌ها را نابود یا کمرنگ کنند، افزود: ایثار خانواده‌های شهدا قابل جبران نیست که یک فضیلتی برای جامعه ماست و باید قدردان باشیم.

طبرسی تصریح کرد: با اقداماتی که داعش‌ها انجام دادند و شکست‌های پی‌درپی آنان در منطقه این اقدامات نتیجه معکوس نشان داده و مظلومیت و حقانیت اسلام بر همگان آشکار شده است.


کد مطلب: 325417

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/gallery/325417/2/دیدار-خانواده-شهید-حججی-نماینده-ولی-فقیه-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com