کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افتتاح سالن ورزشی مرحوم مجدآرا بهنمیر با حضور وزیر ورزش و جوانان +تصاویر

9 اسفند 1395 ساعت 12:58

سالن ورزشی مرحوم مجدآرا بهنمیر با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.


به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر، سالن ورزشی چند منظوره مرحوم مجدآرا بهنمیر با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، فلاح استاندار مازندران و دیگر مسؤولان به بهره‌برداری رسید.

این سالن با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان و با مساحت یک‌هزار و 880 متر مربع به بهره‌برداری رسید.

عملیات ساخت سالن مسابقاتی یک‌هزار و 200 نفره چند منظوره شهر بهنمیر از سال 89 و از محل اعتبارات ملی، توسط شرکت توسعه و تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی کشور ساخته شد.

 

مسعود سلطانی‌فر در حاشیه این مراسم با بیان اینکه امروز برنامه‌های مفصلی داریم و بازدید از تعداد زیادی از پروژه‌ها جزو برنامه‌های این سفر است، اظهار کرد: اقتصاد ورزشی، دنیای اقتصادی بزرگی است و دلیل آن هم این است که بخش خصوصی در این زمینه سرمایه‌گذاری جدی کرده، چراکه سازوکار درآمدزایی در همه کشورها برای بخش خصوصی پیش‌بینی شده است.

 

وی افزود: در ایران سازوکارها محدود است و اگر بخش خصوصی سرمایه‌گذاری کند نه‌تنها به‌عنوان منابع درآمد بلکه محلی برای هزینه کردن می‌بیند و ما به‌دنبال آن هستیم تا سازوکاری را تعیین کنیم تا بنگاه‌های اقتصادی و اشخاص حقیقی هم در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند.

 

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در برنامه ششم با کمک نمایندگان مجلس برداشتن هزینه‌های بخش ورزش را به‌عنوان هزینه‌های قابل قبول مالیاتی تصویب کردیم، تصریح کرد: دادن تسهیلات ویژه ارزان قیمت از محل صندوق توسعه ملی و تأمین زمین ارزان قیمت، از جمله کارهایی است که در حال انجام است تا میزان مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های ورزشی بیشتر شود.


کد مطلب: 271769

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/gallery/271769/2/افتتاح-سالن-ورزشی-مرحوم-مجدآرا-بهنمیر-حضور-وزیر-ورزش-جوانان-تصاویر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com